Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Фізична культура в загальнокультурній та професійній підготовці студентів
    (2021) Данилюк, Валерій Михайлович
    Сучасна людина, часто перебуваючи в складних і динамічних соціальних умовах, втратила природний спосіб життя. Однак, умови праці та життя пред'являють підвищені вимоги до випускників ВНЗ, чий високий професіоналізм і творче довголіття можливі тільки при доброму здоров'ї. Зміщення акцентів з рухової сфери на розумову, психоемоційну призводить до зниження природної рухової активності, що актуалізує розвиток функціональних і адаптаційних можливостей організму засобами рухової діяльності. Навчання у ВНЗ вимагає від студентів значних інтелектуальних і нервово-психічного напруження, що доходять в період екзаменаційних сесій до максимальних. Крім того, ці напруги, накладаючись на соціальні, побутові, екологічні та інші навантажувальні фактори, можуть призводити до різних функціональних і психічних зривів.Modern man, often being in difficult and dynamic social conditions, has lost his natural way of life. However, working and living conditions present increased requirements for university graduates, whose high professionalism and creative longevity are possible only in good health. The shift of emphasis from the motor sphere to the mental, psycho-emotional leads to a decrease in natural motor activity, which actualizes the development of functional and adaptive capabilities of the body by means of motor activity. Studying at universities requires students to have significant intellectual and neuro-mental stresses that reach the maximum during the examination sessions. In addition, these stresses, imposed on social, domestic, environmental and other load factors, can lead to various functional and mental disruptions.
  • Ескіз
    Документ
    Фітнес-культура в системі фізкультурної освіти студентів вузів
    (2021) Данилюк, Валерій Михайлович
    Фітнес-культура зачіпає сьогодні різні аспекти життєдіяльності студентської молоді - побут, дозвілля, світ оточуючих матеріальних і духовних цінностей. Тому розгляд творчої ролі її різних видів і форм у формуванні людського потенціалу посідає особливе значення. Якщо фітнес-культура безумовно важлива для людей різного віку, то для студентів вона життєва необхідна. Відомо, що щоденні багатогодинні академічні та самостійні заняття змушують студентів вести малорухливий спосіб життя. З точки зору фізіології - це один з стрес-факторів, що негативно впливає на здоров'я. Результатом негативного впливу фактору гіподинамії на тлі інтелектуальних перевантажень є протиріччя між досягненнями студентів в освоєнні професії і втратами в стані здоров'я. Fitness culture affects today various aspects of the life of students - life, leisure, the world of surrounding material and spiritual values. Therefore, the consideration of the creative role of its different types and forms in the formation of human potential is of particular importance. If fitness culture is definitely important for people of all ages, then for students it is vital. It is known that daily hourly academic and independent classes force students to lead a sedentary lifestyle. From the point of view of physiology, this is one of the stress factors that negatively affects health. The result of the negative impact of the hypodynamia factor against the background of intellectual overloads is the contradiction between the achievements of students in the development of the profession and losses in health.