Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування карти емпатії для визначення профілю споживачів ІТ-стартапу(2023) Данкеєва, Оксана Миколаївна; Попович, Валентин Мар’яновичТези-доповіді присвячено побудові та визначенню профілю споживачів онлайн додатку стартап-проєкту. Технологічний розвиток вимушує бізнес існувати в цифровому світі. IT-продукти в мінливому середовищі стають обов'язковою складовою бізнесу. Оскільки споживачі «живуть» в онлайні, бізнес шукає можливості задовольняти їх потреби забезпечуючи новими технологічними продуктами.Документ Сучасні АІ-технології в ритейлі(2022) Данкеєва, Оксана МиколаївнаВ тезах доповіді наведено характеристику деяких сучасних АІ-технологій, які дозволяють ритейлу передбачати попит на товари, визначати поведінку та вподобання споживачів, а отже, бути більш клієнтоорієнтованими, своєчасно забезпечувати ритейл оптимальними запасами, оперативно приймати дієві управлінські рішення, успішно працювати у конкурентному середовищі.Документ Сучасні тренди в дизайні упаковки товарів повсякденного попиту(2022) Данкеєва, Оксана МиколаївнаВ тезах доповіді розглянуто сучасні тренди дизайну упаковки повсякденних товарів, які навіюють позитивні емоції, піднімають настрій, чим і привертають увагу споживачів.Документ Напрями подальшого розвитку продуктового ритейлу України(2022) Данкеєва, Оксана МиколаївнаВ тезах доповіді розкрито перспективні напрями вітчизняного продуктового ритейлу після широкомасштабного вторгнення рф в Україну.Документ Використання аромамаркетингу в торгівлі(2021) Данкеєва, Оксана МиколаївнаВ тезах доповіді визначено роль аромамаркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку. Визначено, що аромати мають значний вплив на свідомість людини та на її вчинки. Запропоновано розглядати аромамаркетинг в торгівлі, як збудження емоцій споживачів відповідним ароматом у торговельному просторі для заохочення здійснення купівлі.