Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Застосування карти емпатії для визначення профілю споживачів ІТ-стартапу
    (2023) Данкеєва, Оксана Миколаївна; Попович, Валентин Мар’янович
    Тези-доповіді присвячено побудові та визначенню профілю споживачів онлайн додатку стартап-проєкту. Технологічний розвиток вимушує бізнес існувати в цифровому світі. IT-продукти в мінливому середовищі стають обов'язковою складовою бізнесу. Оскільки споживачі «живуть» в онлайні, бізнес шукає можливості задовольняти їх потреби забезпечуючи новими технологічними продуктами.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні АІ-технології в ритейлі
    (2022) Данкеєва, Оксана Миколаївна
    В тезах доповіді наведено характеристику деяких сучасних АІ-технологій, які дозволяють ритейлу передбачати попит на товари, визначати поведінку та вподобання споживачів, а отже, бути більш клієнтоорієнтованими, своєчасно забезпечувати ритейл оптимальними запасами, оперативно приймати дієві управлінські рішення, успішно працювати у конкурентному середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тренди в дизайні упаковки товарів повсякденного попиту
    (2022) Данкеєва, Оксана Миколаївна
    В тезах доповіді розглянуто сучасні тренди дизайну упаковки повсякденних товарів, які навіюють позитивні емоції, піднімають настрій, чим і привертають увагу споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Напрями подальшого розвитку продуктового ритейлу України
    (2022) Данкеєва, Оксана Миколаївна
    В тезах доповіді розкрито перспективні напрями вітчизняного продуктового ритейлу після широкомасштабного вторгнення рф в Україну.
  • Ескіз
    Документ
    Використання аромамаркетингу в торгівлі
    (2021) Данкеєва, Оксана Миколаївна
    В тезах доповіді визначено роль аромамаркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку. Визначено, що аромати мають значний вплив на свідомість людини та на її вчинки. Запропоновано розглядати аромамаркетинг в торгівлі, як збудження емоцій споживачів відповідним ароматом у торговельному просторі для заохочення здійснення купівлі.