Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Напрями розвитку готельно-ресторанного бізнесу у світі
    (2022) Ткачук, Ірина Іванівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Світова індустрія гостинності до 2020 року була однією з найбільш швидко зростаючих у світової економіці. Пандемія COVID-19 докорінно змінила стан справ, призвела до скорочення попиту на готельні послуги і як наслідок доходів підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Отже, на сьогоднішній день актуальним є вивчення питання відновлення туристичного та готельно-ресторанного бізнесу у світі та Україні.Until 2020, the global hospitality industry was one of the fastest growing in the world economy. The COVID-19 pandemic has radically changed the state of affairs, led to a reduction in demand for hotel services and as a consequence of the income of the hotel and restaurant business. Thus, today it is important to study the issue of resumption of tourism and hotel and restaurant business in the world and in Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Використання сервісу TikTok в готельно-ресторанному бізнесі
    (2022) Кобелянська, Єлизавета Богданівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Сучасний світ змінився під впливом пандемії і бізнес був змушений підлаштуватися під нові умови та використовувати більше можливостей що надає Інтернет. Для індустрії гостинності це надало можливість використати нові сервіси Інтернету та слідувати новим трендам для привернення уваги до свого готельного продукту та підвищення конкурентоспроможності на ринку. Однією із сучасних ідей просування готельного продукту на ринку є використання сервісу TikTok.The modern world has changed under the influence of the pandemic and business has been forced to adapt to new conditions and use more opportunities provided by the Internet. For the hospitality industry, this has enabled them to take advantage of new Internet services and follow new trends to attract attention to their hotel product and increase market competitiveness. One of the modern ideas for promoting a hotel product on the market is to use the TikTok service.