Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Діловодство як частина системи кадрового адміністрування підприємства
    (2022) Тур, Олеся Василівна
    З’ясовано, що діловодство суб’єктів господарювання є складовою управлінської діяльності підприємства, оскільки професійне ведення діловодства й організація документообігу – це запорука його конкурентоспроможності. Однак одним із ключових елементів будь-якого підприємства є трудові ресурси, оскільки вони визначають стратегічний успіх підприємства, є основою забезпечення його конкурентоспроможності, а отже мають бути у достатній кількості, відповідної якості та ефективно скеровані. Тому кадрове адміністрування набуває важливості в управлінні підприємством на основі комплексного рішення кадрових питань, впровадження новітніх й удосконалення існуючих форм і методів роботи з кадрами підприємств та організацій. It has been found that the business administration is a component of the management activity of the enterprise, since the professional management of the business administration and the organization of document management are the key to its competitiveness. However, one of the key elements of any enterprise is labor resources, because they determine the strategic success of the enterprise, are the basis of ensuring its competitiveness, and therefore must be in sufficient quantity, of appropriate quality and effectively directed. Therefore, personnel administration is gaining importance in the management of the enterprise based on the comprehensive solution of personnel issues, implementation of the latest and improvement of existing forms and methods of work with personnel of enterprises and organizations.