Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Optimization of fructans extraction from IN VITRO chicory ‘hairy’ roots
    (2013) Maznyk, K.; Maznyk, Liana
    The article contains a method of fructans optimal allocation modes from "hairy" chicory roots culture under different conditions determining. These conditions are: the extraction temperature, extraction time, soaking time. The results of mathematical processing of experimental data and their generalization are submitted. В роботі міститься методика визначення оптимальних режимів виділення фруктанів з культури «бородатих» коренів цикорію за різних умов. До таких умов віднесені: температура екстракції, її час, час замочування. Наведені результати математичної обробки відповідних експериментальних даних та їх узагальнення.
  • Ескіз
    Документ
    PR colours: purposes, methods, efficiency
    (2013) Maznyk, Liana; Maznyk, K.
    The classification of Public Relations by colors, so-called "color PR" (defined color can cause a person’s negative or positive associations) is discussed and illustrated with examples from the work of enterprises and political parties in article. Therefore varieties of PR were allocated depending on the aims (color PR). The company's management chooses for itself which of these directions is more appropriate for the organization in these terms: white, black, khaki, yellow, green, gray, etc. All these varieties have their PR purposes and lead to different results. В роботі розглянуто та проілюстровано прикладами з діяльності підприємств та політичних партій класифікацію Public Relations – за кольорами, так званий, "кольоровий PR", оскільки певний колір може викликати у людини негативні чи позитивні асоціації. Тому виділені різновидти PR в залежності від цільових установок, тобто кольоровий PR. Керівництво компанії обирає для себе, який з цих напрямків більш прийнятний для організації в даних умовах: білий, чорний, колір хакі, жовтий, зелений, сірий тощо. Всі ці види PR мають свої цільові установки і відповідно призведуть до різних результатів.