Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток зеленого туризму в Україні у рамках програми Greentour_Ukraine(2022) Рудницька, Катерина МиколаївнаРозглянуто переспективи розвитку екотуризму в Україні в рамках програми GreenTour Ukraine, що передбачає співпрацю з країнами ЄС, зокрема з Німеччиною, можливість обміну досвідом організації та надання еко-послуг з асоціаціями та компаніями, що працюють у сфері туризму, створювати спільні проекти з іноземними партнерами та популяризувати унікальні туристичні об’єкти за межами країни.Документ Green marketing as a component of the social responsible marketing concept(2020) Gulka, Victoria; Nikitenko, OlgaДосвід передових компаній показує ефективність та очевидні переваги зосередження підприємницької діяльності на перспективах довгострокового розвитку. Як результат, все більше компаній усвідомлюють роль та важливість дотримання принципів соціально відповідального маркетингу. Однією з важливих складових багатогранної концепції соціальної відповідальності є так званий зелений маркетинг. Зелений маркетинг передбачає виробничу діяльність для задоволення екологічних потреб суспільства з усією охороною навколишнього середовища. The experience of advanced companies shows the efficiency and the obvious benefits of focusing entrepreneurial activity on long-term development prospects. As a result, more and more companies are becoming aware of the role and importance of adhering to the principles of socially responsible marketing. One of the important components of a multifaceted concept of social responsibility is the so-called green marketing. Green marketing involves manufacturing activities to meet the environmental needs of society with all environmental protection.