Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Mobile communication and automation innovation in hospitality
    (2017) Chernyakova, Polina; Primak, Tatiana
    Technology doesn’t mean that customer experience can only happen online and through devices, check-ins and online comments. All of these experiences need to be part of an integrated, dynamic system so that the guests’ experiences are at the forefront of the marketing and operational team’s mind. If a guest leaves a comment about their stay when they check-out of the hotel, for example, the right people need to reply and acknowledge this type of communication. Marketing tools and solutions need to create memorable experiences that can lead to positive change and growth in the industry.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденции развития автоматизации технологических процессов в мясной промышленности
    (1987) Бабанов, Игорь Геннадиевич; Александров, Сергей Алексеевич
    Наиболее изученным и исследованным вопросом является изучение процессов и аппаратов мясной промышленности как объектов автоматического регулирования, однако эта проблема является базовой не только для автоматизации технологических процессов, но и для внедрения в практику промышленности других, опережающих в теоретическом отношении автоматизацию разработок, в частности, относящихся к созданию систем оперативного управления. The most studied and researched the issue is the study of processes and devices of the meat industry as objects of automatic control, but the problem is not only the base for process automation, but also to implement the practice of other industries, leading theoretically automation developments, in particular relating to creation of operational management.
  • Ескіз
    Документ
    CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта
    (2013) Іванова, Аліна Андріївна; Розметова, Олена Григорівна
    Для багатьох готельних підприємств весь їхній бізнес обертається навколо спроб зрозуміти, яких клієнтів варто утримувати, а яких ні. Тому не дивно,що топ-менеджери та маркетологи намагаються різноманітними способами виміряти CustomerLifetimeValue(довічну цінність клієнта), щоб виділити найбільш перспективних клієнтів з точки зору майбутніх замовлень ними послуг готелю. У спрощеному розумінні – це загальний маржинальний дохід, отриманий від клієнта протягом певного періоду часу в результаті енної кількості повторних продажів цьому клієнтові, за вирахуванням витрат.