Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Використання аромамаркетингу в торгівлі
    (2021) Данкеєва, Оксана Миколаївна
    В тезах доповіді визначено роль аромамаркетингу як ефективного інструменту впливу на споживацьку поведінку. Визначено, що аромати мають значний вплив на свідомість людини та на її вчинки. Запропоновано розглядати аромамаркетинг в торгівлі, як збудження емоцій споживачів відповідним ароматом у торговельному просторі для заохочення здійснення купівлі.
  • Ескіз
    Документ
    Систематизація засобів аромамаркетингу
    (2017) Розумей, Світлана Борисівна
    Дослідження сучасних технологій просування товарів показало, що один із інструментів, які широко застосовуються на ринку В2С є запахи. Аромамаркетинг обґрунтовується на збуджені у людини нервові рецептори та використовує підприємцями для впливу на вибір споживача та збільшення продажу певних товарів. The study of modern technologies of product promotion showed that one of the tools that are widely used in the B2C market are smells. Aromamarketing is based on nervous receptors excited in a person and is used by entrepreneurs to influence consumer choice and increase sales of certain products.
  • Ескіз
    Документ
    Аромамаркетинг як ефективний інструмент комунікаційного міксу
    (2020) Скригун, Наталія Петрівна; Попович, Валентин Мар’янович
  • Ескіз
    Документ
    Перспективні напрями використання аромамаркетингу в готельній сфері
    (2012) Шелемех, Катерина Олександрівна; Кійко, Вікторія Вікторівна
    У статті розкрито сутність аромаркетингу, його напрями та ароматехнології, які доцільно використовувати у вітчизняній готельній індустрії, як один з заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства готельного господарства та приваблення клієнтів. The article reveals the essence aromarketinga, its direction and aromatehnologii, suitable for use in the domestic hotel industry to enhance the competitiveness of enterprises of the hotel industry and attract customers.
  • Ескіз
    Документ
    Аромамаркетинг в індустрії гостинності
    (2012) Євтух, Олена; Іщенко, Тетяна Іванівна; Гавриш, Андрій Володимирович; Доценко, Віктор Федорович
    У тезах наведені переваги створення та застосування брендового аромату сучасними готельними підприємствами. The theses are the benefits of development and application of modern fragrance branded hotel companies.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання ароматехнологій в українському готельному бізнесі
    (2010) Іщенко, Тетяна Іванівна; Церетелі, А. М.
    У тезах аргументовано доцільність використання аромамаркетингу українськими готельними підприємствами для їх успішного розвитку. In the abstract arguments usefulness of scent marketing Ukrainian hotel companies for their successful development.