Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Promotion d’une destination(2016) Yakymenko, Olena; Tradadenko, TatianaДокумент CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства(Мурак, О. Ю. CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства / О. Ю. Мурак, Т. І. Іщенко, О. Б. Шидловська // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : Міжнародна науково-практична конференція, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 191-192., 2015) Мурак, Оксана Юріївна; Іщенко, Тетяна Іванівна; Шидловська, Олена БроніславівнаОбґрунтовано доцільність використання специфічного клієнтоорієнтований підходу до ведення готельного бізнесу для зростання чистого прибутку засобів розміщення.Документ The interactive bar(2015) Hnatyukova, Daria; Kokhan, Olena M.Документ Formes de tourisme(2015) Loutsenko, Maria