Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Веб-застосунок для вивчення української мови як іноземної на фонетичному рівні(2021) Черниш, Леся Володимирівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Створення електронного засобу навчання корейської мови(2021) Слободіна, Анастасія Антонівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Розроблення системи дистанційного навчання для молодших школярів(2021) Левонюк, Катерина Вікторівна; Костіков, Микола ПавловичДокумент Реалізація індивідуального підходу в електронних засобах навчання на основі врахування психологічних факторів(2013) Школьна, Олена ВалентинівнаВідомо, що увага окремого студента є важливим компонентом ефективного навчання. Досвідчений учитель фокусується на індивідуальних особливостях студентів, які включають в себе психологічні характеристики, і шукає індивідуальний підхід до кожного студента. Але те, що про автоматизованого навчання, де прямий учень-с-викладачем зведено до мінімуму? Наприклад, навчання за допомогою комп'ютера призначений для самостійного навчання або для дистанційної освіти. It is well known that individual student’s attention is an essential component of effective education. Experienced teacher focuses on individual characteristics of students, which include psychological characteristics, and seeks an individual approach to each student. But what about a computer-aided learning, where direct student-to-teacher communication is minimized? For instance, the computer-aided learning is designed for self-tuition or for distance education.Документ База знань морфології польської мови для індивідуалізованого навчання(2014) Костіков, Микола ПавловичДокумент Формалізація граматичних правил для навчання польської мови(2014) Костіков, Микола ПавловичДокумент «Розумні парадигми» як основа експертно-навчальної системи польської граматики(2012) Костіков, Микола ПавловичВ доповіді висвітлюються особливості підходу до моделювання мови з використанням так званих «розумних парадигм» і можливості його використання при створенні електронних засобів навчання (ЕЗН) іноземних мов. The report highlights the features of the language modeling approach to using "smart paradigms" and its possible use in creating e-learning (EZN) foreign languages.Документ Відео інтерпретатор – засіб навчання і контролю знань(2009) Самсонов, Валерій Васильович; Шарейко, Д. П.Документ Проблеми та перспективи сучасних електронних засобів навчання слов’янських мов (на прикладі польської)(2012) Костіков, Микола ПавловичДокумент Decomposing morphological rules of polish for adaptive language learning(2013) Kostikov, Nicholay