Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив соціального іміджу країни на розвиток туристичного бізнесу(2021) Сологуб, Юрій Іванович; Віркун, Олександр МиколайовичІмідж держави на міжнародній арені формується завдяки діловим зв'язкам, шляхом культурного обміну (театр, музеї, виставки, кіно, музика), а також через засоби масової інформації, що є найбільш потужним і дієвим фактором формування уявлення про країну.Документ Імідж підприємства як чинник конкурентоспроможності господарюючого суб`єкта(2021) Тур, Олеся Василівна; Тур, Олександр ВасильовичЗ’ясовано, що позитивний імідж підприємства це важлива та необхідна складова частина нематеріальних його активів, оскільки позитивний імідж підвищує конкурентоспроможність підприємств, полегшує доступ до ресурсів, сприяє налагодженню міцних партнерських відносин, підвищенню лояльності споживачів до продукції, що випускається, та позиціонує їх як корпоративно-соціальний відповідальний елемент бізнесу. Також позитивний імідж підприємства посилює конкурентну позицію, що призводить до зростання його «ринкової влади», а опір різних контактних груп підприємству на ринку скорочується. It was found that a positive image of an enterprise is an important and necessary component of its intangible assets, since a positive image increases the competitiveness of enterprises, facilitates access to resources, contributes to the establishment of strong partnership relations, increases consumer loyalty to the products produced, and positions them as corporate -social a responsible element of business. Also, a positive image of the enterprise strengthens its competitive position, which leads to the growth of its "market power", and the resistance of various contact groups to the enterprise on the market is reduced.Документ Досвід ребрендингу компанії для покращення її позитивного іміджу на ринку(2021) Бергер, Аліна ДмитрівнаДосліджується питання проведення ребрендингу, на прикладі, страхової компанії. У зв’язку зі змінами, які відбуваються у діяльності страхових компаній ‒ появи важливих цифрових сервісів, клієнтам потрібно запропонувати новий образ компанії, що буде акцентувати увагу на сучасності, високій технологічності, інформатизації, цифровізації. The issue of rebranding, for example, an insurance company is being investigated. In connection with the changes taking place in the activities of insurance companies ‒ the emergence of important digital services, customers need to offer a new image of the company, which will focus on modernity, high technology, informatization, digitalization.Документ Концепція закладу «WELCOME CAFE»(2019) Височанська, Юлія Ігорівна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей авторами були розглянуті концептуальні зміни, що відбулися в іміджі закладу Welcome Café від часів заснування і до сьогодення. Наголошується, що ефективним засобом залучення клієнтів, створення іміджу та розвитку ресторанів та барів є продумана концепція закладів. Щоб не витрачати зайвих коштів, підприємство має правильно зорієнтуватись у своїх цілях та специфіці аудиторії, оцінити свої недоліки та конкурентні переваги. Це допоможе досягти ефективної комунікації та розширення клієнтської аудиторії.Документ Брендинг як маркетинговий інструмент підприємства(2019) Грущенко, Альвіна Віталіївна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей авторами був розглянутий імідж ТМ „Наша Ряба”. Наголошується, що не кожна торгова марка може повноцінно вважатися брендом. А лише та, що пов’язується з її якісними характеристиками, зачіпає емоційну сферу людини, створює асоціативний ланцюг. За допомогою конкретних елементів був проаналізований фірмовий стиль підприємства харчової індустрії та виокремлені складові успішного брендування продукції ТМ „Наша Ряба”Документ Концепція іміджу харчового підприємства та його роль у роботі закладу(2019) Смірнова, Лілія Анатоліївна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаУ тезах доповідей був розглянутий імідж підприємства ТОВ «Близнюки Камікадзе», який за форматом є «speak-easy» баром «Бармен Диктат». На конкретних прикладах був проаналізований фірмовий стиль закладу харчової індустрії та запропоновані шляхи його покращення.Документ Рекламна діяльність ТОВ "ФЕС УКР"(2018) Сластіон, Тетяна Іванівна; Соловйова, Юлія ЄвгеніївнаМетою дослідження є детальне вивчення комплексу реклами, що використовує ТОВ "ФЕС УКР" для організації продажу своєї продукції та розроблення рекомендацій щодо вдосконалення рекламної кампанії. Компанія займається виробництвом і реалізацією розчинних напоїв. Досліджено, що в усіх рекламних матеріалах підприємства реклама високої якості, кожна торгова марка ТОВ «Фес Укр» має свою гаму кольорів, логотип, слоган, а оформлення і дизайн реклами створює передумови для успішного досягнення кінцевого результату.Документ Імідж як чинник зміцнення ринкових позицій підприємства(2018) Шевчук, Юліана Тарасівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах(2016) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаСтаттю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами. This article is devoted to the fundamental principles of reputation management in companies, and the development of its methodological and quality assurance. Thanks to the results of the research, a conceptual approach was developed to build reputation management systems through decentralization of enterprises’ reputation management and stepping up cooperation with key stakeholders.Документ Біблійний інтертекст у пісенній ліриці Стінга(2017) Науменко, Наталія ВалентинівнаУ праці аналізуються ліричні твори сучасного співака Стінга (Гордона Самнера) в аспекті їхньої інтертекстуальної наповненості, передусім – у плані біблійних алюзій. The work represents an analysis of lyrical works by the modern singer Gordon Sumner (Sting) in the aspect of their intertextual content, first of all Biblical allusions.