Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу
    (2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Стаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.
  • Ескіз
    Документ
    PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу
    (2024) Мазур, Аліна Олександрівна
    У сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистості
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність маркетингових досліджень в діяльності підприємств ресторанного господарства
    (2012) Нефедов, Юрій Олександрович
    У статті розглянуто питання стосовно необхідності проведення маркетингових досліджень на підприємствах ресторанного господарства. Перш за все обґрунтовано отриманням своєчасної інформації про загальну ситуацію на ринку, на основі якої робляться конкретні висновки щодо доцільності проведення тих чи інших заходів по підвищенню конкурентоспроможності. The article deals with the question of the need for marketing research in enterprises of restaurant economy. First of all, reasonably obtain timely information on the general situation on the market on which to make concrete conclusions about the appropriateness of these or other measures to increase competitiveness.
  • Ескіз
    Документ
    Strategiс approach to marketing research
    (2012) Strashynska, Larysa
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні підходи до «омолодження» бренду
    (2011) Страшинська, Лариса Володимирівна