Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу(2022) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаСтаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.Документ PR як засіб самопрезентації: вплив стратегій комунікації на формування публічного іміджу(2024) Мазур, Аліна ОлександрівнаУ сучасному світі, де конкуренція на ринку праці та у соціальній сфері надзвичайно висока, ефективна самопрезентація виявляється ключовою для досягнення успіху та позиціонування себе в суспільстві. Піар, як стратегічний інструмент комунікації, відіграє значну роль у формуванні публічного іміджу особистостіДокумент Необхідність маркетингових досліджень в діяльності підприємств ресторанного господарства(2012) Нефедов, Юрій ОлександровичУ статті розглянуто питання стосовно необхідності проведення маркетингових досліджень на підприємствах ресторанного господарства. Перш за все обґрунтовано отриманням своєчасної інформації про загальну ситуацію на ринку, на основі якої робляться конкретні висновки щодо доцільності проведення тих чи інших заходів по підвищенню конкурентоспроможності. The article deals with the question of the need for marketing research in enterprises of restaurant economy. First of all, reasonably obtain timely information on the general situation on the market on which to make concrete conclusions about the appropriateness of these or other measures to increase competitiveness.Документ Strategiс approach to marketing research(2012) Strashynska, LarysaДокумент Теоретико-методологічні підходи до «омолодження» бренду(2011) Страшинська, Лариса Володимирівна