Тези доповідей

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Unsuccessful naming of food products
    (2018) Kalnenko, Iryna; Tsypanova, Nataliia
    Діяльність будь-якої компанії або бренду починається з назви. Тільки підприємець може створити ім'я, яке буде запам'ятовуватися, буде лаконічним і асоціюватиметься з певним товаром або послугою. Саме цей процес і називається неймінгом. Для створення стратегії просування бренду необхідно враховувати всі особливості компанії: стиль, імідж, політику. The activity of any company or brand is beginning from the name. Only ones the entrepreneur can create the name, which will be memorable, be laconic and will be associated with some goods or services. Exactly this process is called naming. You must take into consideration all features of the company: the style, image, police etc. for creating the strategy of promotion of the brand.
  • Ескіз
    Документ
    Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах
    (2016) Дерев’янко, Олена Георгіївна
    Статтю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами. This article is devoted to the fundamental principles of reputation management in companies, and the development of its methodological and quality assurance. Thanks to the results of the research, a conceptual approach was developed to build reputation management systems through decentralization of enterprises’ reputation management and stepping up cooperation with key stakeholders.
  • Ескіз
    Документ
    Health-Promoting Compounds in Pigmented Thai and Wild Rice
    (2017) Vasenkyn, Yuriy; Chala, Kateryna
  • Ескіз
    Документ
    Advertising Aspects of Tourism
    (2017) Ivasenko, Anastasia; Chala, Kateryna
  • Ескіз
    Документ
    Information Technology in Tourism Industry
    (2017) Barlanytska, Natalia; Chala, Kateryna
  • Ескіз
    Документ
    Online Hotels Reputation
    (2016) Burdun, Victoria; Starkova, Olesia
  • Ескіз
    Документ
    Analysis of a good image of the company
    (2014) Babik, Yulia; Bozhok, Natalia
    The image of the company is analyzed in the paper. The factors promoting the formation of positive image are defined.