Тези доповідей
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7497
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Unsuccessful naming of food products(2018) Kalnenko, Iryna; Tsypanova, NataliiaДіяльність будь-якої компанії або бренду починається з назви. Тільки підприємець може створити ім'я, яке буде запам'ятовуватися, буде лаконічним і асоціюватиметься з певним товаром або послугою. Саме цей процес і називається неймінгом. Для створення стратегії просування бренду необхідно враховувати всі особливості компанії: стиль, імідж, політику. The activity of any company or brand is beginning from the name. Only ones the entrepreneur can create the name, which will be memorable, be laconic and will be associated with some goods or services. Exactly this process is called naming. You must take into consideration all features of the company: the style, image, police etc. for creating the strategy of promotion of the brand.Документ Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах(2016) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаСтаттю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами. This article is devoted to the fundamental principles of reputation management in companies, and the development of its methodological and quality assurance. Thanks to the results of the research, a conceptual approach was developed to build reputation management systems through decentralization of enterprises’ reputation management and stepping up cooperation with key stakeholders.Документ Health-Promoting Compounds in Pigmented Thai and Wild Rice(2017) Vasenkyn, Yuriy; Chala, KaterynaДокумент Advertising Aspects of Tourism(2017) Ivasenko, Anastasia; Chala, KaterynaДокумент Information Technology in Tourism Industry(2017) Barlanytska, Natalia; Chala, KaterynaДокумент Online Hotels Reputation(2016) Burdun, Victoria; Starkova, OlesiaДокумент Analysis of a good image of the company(2014) Babik, Yulia; Bozhok, NataliaThe image of the company is analyzed in the paper. The factors promoting the formation of positive image are defined.