Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи екобудівництва готелів
    (2015) Ашмаріна, Галина Ревмирівна; Матиящук, Олена Володимирівна
    При проектуванні екологічного дизайну якихось певних правил не існує, за винятком використання природних екологічних матеріалів.У новому світі готелів екологічного типу здатність до сталого розвитку й природні інновації є актуальними факторами. Застосування в архітектурі нових технологій й матеріалів забезпечить в майбутньому здорову екологію. When designing environmental design some specific rules exist, with the exception of natural ecological materialiv.U new world ecological type of accommodation capacity for sustainable development and innovation are important natural factors. The use of new technologies in architecture and materials provide a healthy environment in the future.
  • Ескіз
    Документ
    Раціональний вибір оздоблювальних матеріалів для готелів
    (2014) Ашмаріна, Галина Ревмирівна
    Темпи будівництва готелів у всьому світі показують дуже велике зростання. У будівництві готелів знайшли застосування різні будматеріали , як традиційні, що добре себе зарекомендували (пісок, цемент, бітум), так і відносно маловідомі (пінополістирол, піноплєкс ). The pace of construction of hotels all over the world show a large increase. In the construction of hotels have been used different materials, both traditional that worked well (sand, cement, bitumen) and relatively little known (polystyrene, pinoplyeks).
  • Ескіз
    Документ
    Енергозберігаючі будівельні вироби - фактор стратегії розвитку туристського і готельного підприємства
    (2014) Ашмаріна, Галина Ревмирівна
    Вимоги до діяльності готелів постійно оновлюються і вдосконалюються, і більшість власників готелів зацікавлені в тому, щоб відповідати сучасним нормам і покращувати виробничі потужності, до яких відносяться будівлі готелів, з метою зміцнення своїх конкурентних позицій на міжнародному туристичному ринку.