Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Space-аналіз як сучасний метод визначення стратегічного положення підприємства на ринку
    (2019) Бакуліна, Світлана Андріївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто визначення стратегічного становища підприємства на ринку за допомогою Space-аналізу. Наведено основні групи критеріїв оцінювання діяльності компанії : фінансова сила компанії, конкурентоздатність та становище підприємства в певній ніші, привабливість галузі, у якій функціонує компанія, та стабільність ринку, у якому здійснює діяльність підприємство. The definition of the strategic position of the enterprise in the market by means of Space-analysis is considered. The main groups of criteria for evaluating the company's activities are presented: the company's financial strength, competitiveness and position of the company in a particular niche, the attractiveness of the industry in which the company operates, and the stability of the market in which the company operates.