Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Холістичний маркетинг в харчовій промисловості
    (2024) Бергер, Аліна Дмитрівна
    Розгляд концепції холістичного маркетингу для застосування у діяльності компаній харчової промисловості, яка може бути поєднана з принципами корпоративної соціальної відповідальності. Узагальнення напрямків застосування холістичного маркетингу в харчовій промисловості. Дослідження практичного ефективного досвіду ведення бізнесу на підставі холістичного маркетингу у компанії харчової промисловості
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні рішення при розробці комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості
    (2022) Бергер, Аліна Дмитрівна
    Досліджується сучасні інноваційні рішення в комплексі маркетингу ‒ «12Р», які охоплюють товарну політику, ціноутворення, канали збуту, комунікаційну політику, персонал тощо. Обґрунтовано, що більшість інноваційних рішень у маркетингу підприємства харчової промисловості пов’язано з технологіями ‒ здорового харчування, ощадливого виробництва, діджиталізації процесів, Інтернет-маркетингу, нових видів пакування та захисту навколишнього середовища. Modern innovative solutions in the marketing complex - "12P" are studied, which cover product policy, pricing, sales channels, communication policy, staff and more. It is argued that most of the innovative solutions in the marketing of the food industry are related to technology - healthy eating, lean production, digitalization of processes, Internet marketing, new types of packaging and environmental protection.
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація ефективності праці в системі психології управління
    (2020) Страшинська, Лариса Володимирівна; Бергер, Аліна Дмитрівна
    Розглянуто еволюцію підходів до поняття «заохочення», а також проаналізовано існуючі моделі мотивації. Базуючись на ієрархії потреб А. Маслоу, розглянуто задоволення інтересів працівника, а також мотиваційні чинники. Проаналізовано теорію очікувань Врума щодо оцінки конкретним спеціалістом або командою вірогідності певної події. Здійснено оцінку теорії справедливості Л. Портера і Е. Лоулера в аспекті її сучасного застосування та наголошено на певних застереженнях. The evolution of approaches to the concept of "encouragement" is considered, and the existing models of motivation are analyzed. Based on the hierarchy of needs of A. Maslow, the satisfaction of the interests of the employee, as well as motivational factors are considered. Vroom's theory of expectations regarding the assessment of the probability of a certain event by a specific specialist or team is analyzed. L. Porter and E. Lawler's theory of justice in the aspect of its modern application is evaluated and certain reservations are emphasized.