Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Проектування модуля формування набору індивідуальних завдань для студентів при вивченні технічних дисциплін(2017) Бобрівник, Катерина Євгенівна; Чорнобай, Катерина Юріївна; Грибков, Сергій ВіталійовичВ роботі спроектовано модуль формування набору унікальних індивідуальнихзавдань для кожного студента на потоці при вивчені технічних дисциплін, що дає змогу підняти рівень знать студентів за рахунок зменшення відсотка використання чужих робіт. Модульформування набору унікальних завдань запропоновано включити до системи підтримки технічних навчальних дисциплін для денної та заочної форми. In the work, the module for creating a set of unique individual tasks for each student on the flow in the study of technical disciplines is designed, which allows you to raise the level of knowledge of students by reducing the percentage of use of other people's work. Module Creation of a set of unique tasks is proposed to be included in the system of support for technical disciplines for the full-time and part-time form.Документ Автоматизоване формування робочої програми дисципліни(2014) Бобрівник, Катерина Євгенівна; Поворознюк, Назар ІвановичАвтоматизоване формування наповнення дисципліни з використанням оцінок предметних експертів дає змогу зменшити непродуктивні витрати часу викладача, поліпшити якість навчальних і робочих планів і тим самим підвищити рівень підготовки спеціалістів. Automatic filling of discipline formation using estimates of subject experts can reduce the overhead time teacher to improve the quality of teaching and work plans and thereby increase the level of training.Документ Методика кількісної оцінки декларативних знань в моделі студента(2014) Бобрівник, Катерина ЄвгенівнаВ електронному засобі навчання якість управління процесом пізнання забезпечується з використанням модуля студента. Модуль студента містить дві основних компоненти: модель індивідуальних або предметно-незалежних характеристик студента і модель знань. Модель індивідуальних характеристик відображає достатньо стійкі когнітивні характеристики студента. Модель образу знань відображає знання студента дисципліни в даний момент часу. За загальноприйнятою класифікацією навчальні знання підрозділяються на декларативні і процедурні. In e-learning quality process control knowledge is provided using the module the student. Student module contains two main components: a model of individual or subject-independent performance of the student and model knowledge. The model reflects the individual characteristics rather stable cognitive characteristics of students. Model image knowledge reflects the student's knowledge of discipline at a given time. According to the conventional classification of educational knowledge divided into declarative and procedural.