Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Сертифікація парфумерної продукції як фактор забезпечення конкурентоспроможності(2014) Богданович, Людмила Олексіївна; Артюх, Тетяна МиколаївнаВиходячи з проведеного аналізу маркування та пакування парфумерних товарів, які реалізує досліджуване підприємство, можна зробити висновок, що всі представлені зразки відповідають вимогам ДСТУ 5010:2008 «Продукція парфумерно-косметична. Пакування, маркування, транспортування і зберігання». Сертифікація та ідентифікація є важливим фактором формування конкурентоспроможності товару та можливістю зменшення потрапляння на ринок підроблених та не якісних товарів. Based on the analysis of marking and packing perfume products that the company sells studied, we can conclude that all samples meet the requirements of ISO 5010:2008 "perfume and cosmetic products. Packaging, labeling, transportation and storage. "Certification and identification is an important factor in shaping the competitiveness of goods and reduce the possibility of getting into the market and counterfeit goods is not quality.