Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Утримання споживачів продукції підприємства(2016) Сергеєва, Ганна Дмитрівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається процес утримання споживачів. Наводяться чинники утримання споживачів. Подано приклади компаній, які утримають споживачів своєї продукції. Обґрунтовуються необхідні заходи щодо утримання споживачів. The process of keeping customers. We present the factors keeping consumers. Examples of companies that keep consumers their products. Substantiated necessary measures to maintain consumer.Документ Використання маркетингу спільної творчості в діяльності ТОВ «Нестле-Україна»(2015) Войтович, Наталія Юріївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається один з сучасних видів маркетингу – маркетинг спільної творчості. Він визначається як взаємодія фірми і клієнтів, в процесі якої об’єднуються певні ресурси учасників для спільного створення додаткової цінності. Демонструється впровадження маркетингу спільної творчості на прикладі діяльності ТОВ «Нестле-Україна». Considered one of the modern forms of marketing - marketing joint work. It is defined as the interaction of firms and clients, in which participants together some resources to jointly create additional value. Demonstrated the introduction of co-creation of marketing on the example of LLC "Nestle-Ukraine".Документ Дослідження системи ціностей споживачів(2011) Ободовська, Анна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна