Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Формування концепції бренду любові(2022) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, що підприємства у своїй діяльності керуються певними принципами. Вони викладені у маркетингових концепціях. Простежуються етапи формування концепції бренду любові. Обґрунтовується необхідність існування у бренда любові таких ознак: наявність легенди, давньої історії, людської любові та ідеї. Пропонується задля визначення сприйняття бренду любові ринком застосування матриці «Сила бренду любові - Позиція бренду на ринку». Визначено показники, якими вимірюється сила бренду любові та позиція бренду на ринку. Показано важливість матриці задля визначення становища бренду на ринку. It is proved that enterprises are guided by certain principles in their activities. They are set out in marketing concepts. The stages of formation of the concept of the love brand are traced. The necessity of the following qualities in a love brand is substantiated: the presence of a legend, ancient history, human love and ideas. It is proposed to determine the perception of the brand of love by the market using the matrix "The strength of the brand of love - the position of the brand in the market." The indicators that measure the strength of the love brand and the brand's position in the market are determined. The importance of the matrix for determining the position of the brand in the market is shown.Документ Людські слабості у контексті маркетингової концепції(2019) Запорожан, Юлія Леонідівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, яким чином сім людських гріхів (жадібність, ненажерливість, заздрість, лінь, хіть, гординя, гнів) можуть бути поштовхом до маркетингових рішень. Розглянуто ставлення релігії до людських емоцій (страх, насолода, радість). Показано, що прояв емоцій залежить від психологічного стану людини і може бути об’єктом маніпуляцій. Обґрунтовано, яким чином сім людських гріхів (слабостей) можуть стати каталізатором маркетингової діяльності. Визначено, що всі дії виробників потрапляють під маркетингову концепцію. Доведено, що вони дозволяють задовольнити будь-які потреби споживачів, навіть ті, які з'являються під впливом людських слабостей. It is proved how the seven human sins (greed, insanity, envy, laziness, lust, pride, anger) can be the impetus for marketing decisions. The attitude of religion to human emotions (fear, pleasure, joy) is considered. It is shown that the manifestation of emotions depends on the psychological state of man and can be the object of manipulation. It is substantiated how seven human sins (weaknesses) can become a catalyst for marketing activity. It is determined that all the actions of manufacturers fall under the marketing concept. It is proved that they allow to satisfy any consumer needs, even those that appear under the influence of human weaknesses.Документ Організація діяльності ПАТ «Львівська пивоварня» на принципах концепції маркетингу стосунків(2014) Соляр, Олена Андріївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається маркетингова діяльність ПАТ «Львівська пивоварня». Аналізується застосування підприємством концепцій управління маркетингом, зокрема, маркетингу стосунків. We consider the marketing activity of PJSC "Lviv Brewery." We analyze the application of enterprise marketing management concepts, including marketing relationship.Документ Застосування концепції маркетингу взаємовідносин в діяльності ПАТ «Оболонь»(2014) Кириленко, Ірина Ігорівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядаються питання застосування концепції маркетингу взаємовідносин в діяльності підприємства, яке виробляє пивоварну продукцію Рассматриваются вопросы применения концепции маркетинга взаимоотношений в деятельности предприятия, которое производит пивоваренную продукцию The problems of the concept of marketing relationships in the enterprise, which manufactures brewing products