Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Аромотехнології у готельно-ресторанному бізнесі(2015) Попенко, Віола Олегівна; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаЗ кожними роками та десятиліттями людство показує своє прагнення до розвитку. На межі XX-XXI століть суспільство вступило в інноваційну добу, яка характеризується швидким зростанням змін у всіх сферах суспільного життя. Як всім відомо основними причинами вивчення та введення інновацій у підприємствах готельно-ресторанного господарства є: представлення унікальних послуг, посилення конкурентної боротьби та намагання одержати на ринку конкурентні переваги та максимізувати прибуток; зростання попиту споживачів; забезпечення престижу підприємства та швидке вирішення проблем, що можуть виникнути на підприємстві . With every years and decades humanity shows its commitment to development. At the turn of XX-XXI centuries, society has entered into an innovative day, which is characterized by rapid growth changes in all spheres of public life. As we all know the main reasons for studying and innovation in the business of hotel and restaurant management are presenting unique services, increased competition and efforts to obtain a competitive advantage in the market and maximize profits; increased consumer demand; providing enterprise prestige and quick solutions to problems that may arise in the enterprise.Документ Інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі(2014) Волкова, Дар'я Сергіївна; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаСьогодні вищою метою ділової активності, яка ґрунтується на маркетинговій концепції, у сфері індустрії гостинності є, передусім, задоволення потреб клієнта, а тільки потім - підвищення прибутків підприємства. Саме таким чином можна створити основу для справжнього процвітання готельного підприємства в умовах жорсткої конкуренції, на ринку готельних послуг. Today, the highest goal of business activity, based on the marketing concept in the hospitality industry is, above all, customer satisfaction, and only then - increasing profits. This would provide a basis for real prosperity hotel company in the highly competitive in the market of hotel services.