Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетинг спільної творчості, сутність та приклади ефективного використання(2014) Войтович, Наталія ЮріївнаМаркетинг спільної творчості — це одна з нових тенденцій маркетингу та інноваційного менеджменту. Marketing co-creation - is one of the new trends in marketing and innovation management.Документ Використання маркетингу спільної творчості в діяльності ТОВ «Нестле-Україна»(2015) Войтович, Наталія Юріївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглядається один з сучасних видів маркетингу – маркетинг спільної творчості. Він визначається як взаємодія фірми і клієнтів, в процесі якої об’єднуються певні ресурси учасників для спільного створення додаткової цінності. Демонструється впровадження маркетингу спільної творчості на прикладі діяльності ТОВ «Нестле-Україна». Considered one of the modern forms of marketing - marketing joint work. It is defined as the interaction of firms and clients, in which participants together some resources to jointly create additional value. Demonstrated the introduction of co-creation of marketing on the example of LLC "Nestle-Ukraine".