Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційні подачі вин у закладах РГ(2015) Волкова, Дар'я Сергіївна; Басюк, Дарія ІванівнаВинна карта (альтернативна назва - «карта вин») - це асортиментний перелік, прейскурант вин у ресторані. Випускається у вигляді окремого каталогу на щільному папері в шкіряній палітурці або окремим розділом загального меню ресторану. Винна карта залежить від стилю, орієнтованості кухні, асортименту страв та інших особливостей концепції закладу ресторанного господарства. Wine (alternative title - "Wine") - a list of assortment, price list wines in the restaurant. Available in a separate directory on thick paper, leather-bound or separate section the general restaurant menu. Wine depends on the style, orientation cuisine, variety of dishes and other features the concept of institution restaurants.Документ Управління маркетинговою діяльністю готельного бізнесу(2014) Волкова, Дар'я Сергіївна; Литвинець, Лариса ФедорівнаАктуальність маркетингових досліджень пояснюється тим, що в маркетинговій діяльності невід'ємною частиною є надання достовірної і своєчасної інформації про ринок готельнихпослуг, структуру і динаміку конкретного попиту, смаках і перевагах клієнтів, тобто інформаціюпро зовнішні умови функціонування готелю; створення такої пропозиції, набору послуг, щобільш повно задовольняє вимогам ринку, чим послуги конкурентів: необхідний вплив наспоживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфериреалізації. The relevance of marketing research because the marketing is an integral part of providing accurate and timely market information hotelnyhposluh, structure and dynamics of specific demand, tastes and preferences of customers, ie informatsiyupro external operating conditions of the hotel; creation of such a proposal, a set of services Further still fully meets the requirements of the market, the services of competitors: naspozhyvacha necessary impact on demand in the market, providing the best possible control sferyrealizatsiyi.Документ Інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі(2014) Волкова, Дар'я Сергіївна; Влодарчик, Тетяна ВікторівнаСьогодні вищою метою ділової активності, яка ґрунтується на маркетинговій концепції, у сфері індустрії гостинності є, передусім, задоволення потреб клієнта, а тільки потім - підвищення прибутків підприємства. Саме таким чином можна створити основу для справжнього процвітання готельного підприємства в умовах жорсткої конкуренції, на ринку готельних послуг. Today, the highest goal of business activity, based on the marketing concept in the hospitality industry is, above all, customer satisfaction, and only then - increasing profits. This would provide a basis for real prosperity hotel company in the highly competitive in the market of hotel services.