Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні подачі вин у закладах РГ
    (2015) Волкова, Дар'я Сергіївна; Басюк, Дарія Іванівна
    Винна карта (альтернативна назва - «карта вин») - це асортиментний перелік, прейскурант вин у ресторані. Випускається у вигляді окремого каталогу на щільному папері в шкіряній палітурці або окремим розділом загального меню ресторану. Винна карта залежить від стилю, орієнтованості кухні, асортименту страв та інших особливостей концепції закладу ресторанного господарства. Wine (alternative title - "Wine") - a list of assortment, price list wines in the restaurant. Available in a separate directory on thick paper, leather-bound or separate section the general restaurant menu. Wine depends on the style, orientation cuisine, variety of dishes and other features the concept of institution restaurants.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі
    (2014) Волкова, Дар'я Сергіївна; Влодарчик, Тетяна Вікторівна
    Сьогодні вищою метою ділової активності, яка ґрунтується на маркетинговій концепції, у сфері індустрії гостинності є, передусім, задоволення потреб клієнта, а тільки потім - підвищення прибутків підприємства. Саме таким чином можна створити основу для справжнього процвітання готельного підприємства в умовах жорсткої конкуренції, на ринку готельних послуг. Today, the highest goal of business activity, based on the marketing concept in the hospitality industry is, above all, customer satisfaction, and only then - increasing profits. This would provide a basis for real prosperity hotel company in the highly competitive in the market of hotel services.