Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Управління маркетинговою діяльністю готельного бізнесу(2014) Волкова, Дар'я Сергіївна; Литвинець, Лариса ФедорівнаАктуальність маркетингових досліджень пояснюється тим, що в маркетинговій діяльності невід'ємною частиною є надання достовірної і своєчасної інформації про ринок готельнихпослуг, структуру і динаміку конкретного попиту, смаках і перевагах клієнтів, тобто інформаціюпро зовнішні умови функціонування готелю; створення такої пропозиції, набору послуг, щобільш повно задовольняє вимогам ринку, чим послуги конкурентів: необхідний вплив наспоживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфериреалізації. The relevance of marketing research because the marketing is an integral part of providing accurate and timely market information hotelnyhposluh, structure and dynamics of specific demand, tastes and preferences of customers, ie informatsiyupro external operating conditions of the hotel; creation of such a proposal, a set of services Further still fully meets the requirements of the market, the services of competitors: naspozhyvacha necessary impact on demand in the market, providing the best possible control sferyrealizatsiyi.