Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі
    (2014) Волкова, Дар'я Сергіївна; Влодарчик, Тетяна Вікторівна
    Сьогодні вищою метою ділової активності, яка ґрунтується на маркетинговій концепції, у сфері індустрії гостинності є, передусім, задоволення потреб клієнта, а тільки потім - підвищення прибутків підприємства. Саме таким чином можна створити основу для справжнього процвітання готельного підприємства в умовах жорсткої конкуренції, на ринку готельних послуг. Today, the highest goal of business activity, based on the marketing concept in the hospitality industry is, above all, customer satisfaction, and only then - increasing profits. This would provide a basis for real prosperity hotel company in the highly competitive in the market of hotel services.