Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Роль планування діяльності підприємств в умовах війни
    (2022) Дунда, Світлана Петрівна; Борисов, Денис Олегович
    Розглянуто роль планування діяльності підприємств в умовах війни. Відзначено, що планування підвищує ймовірність досягнення цілей, сприяє сформувати стратегічне бачення, коригує вектор розвитку організації, спрямовує та координує зусилля та дії. The role of planning the activities of enterprises in the conditions of war is considered. It is noted that planning increases the probability of achieving goals, helps to form a strategic vision, adjusts the vector of the organization's development, directs and coordinates efforts and actions.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми підприємств молочної промисловості в умовах війни
    (2022) Дунда, Світлана Петрівна; Борисов, Денис Олегович
    Розглянуто основні проблеми функціонування підприємств молочної промисловості в умовах війни. Особлива увага приділена державній підтримці таких підприємств щодо створення умов для їх діяльності для забезпечення продовольчої безпеки країни. The main problems of the functioning of dairy industry enterprises in wartime conditions are considered. Special attention is paid to the state support of such enterprises in order to create conditions for their activities to ensure the country's food security.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції розвитку підприємств пивоварної галузі
    (2022) Дунда, Світлана Петрівна; Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Болотіна, Ірина Миколаївна
    Розглянуто основні ринкові тренди розвитку підприємств пивоварної галузі: зростання споживання та випуску безалкогольного пива, збільшення частки пива у кегах та банках. Основою успішної реалізації продукту є актуальний асортимент, фінансова стійкість підприємств і системний бренд-маркетинг. The main market trends of the development of enterprises in the brewing industry were considered: growth in consumption and production of non-alcoholic beer, increase in the share of beer in kegs and cans. The basis of successful product implementation is an up-to-date assortment, financial stability of enterprises and systematic brand marketing.