Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Новітні маркетингові технології(2020) Запорожан, Юлія Леонідівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОписані новітні маркетингові технології, які є популярними та широко використовуються компаніями. Наведено інформацію про таку технологію, як кулхантінг, яка являє певний пошук новітнього стилю, нових ідей, нових брендів, які в майбутньому можуть завоювати ринок. Кулхантінг демонструє нестандартні маркетингові рішення, за допомогою яких знаходять новітні тенденції. Запропоновано ще одна нова маркетингова технологія, яка може вважатися перспективною, – це технологія трендсеттінгу. Цей напрям діяльності спрямований на виявлення тенденцій, трендів. Новітні технології мають особливе значення при розробленні прогнозів розвитку харчової галузі. Describes the latest marketing technologies that are popular and widely used by companies. There is information about such technology as coolhunting, which is a search for the latest style, new ideas, new brands that may conquer the market in the future. Coolhanting demonstrates non-standard marketing solutions that help find the latest trends. Another new marketing technology that can be considered promising is trendsetting technology. This area of activity is aimed at identifying trends. The latest technologies are of particular importance in developing forecasts for the development of the food industry.Документ Людські слабості у контексті маркетингової концепції(2019) Запорожан, Юлія Леонідівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, яким чином сім людських гріхів (жадібність, ненажерливість, заздрість, лінь, хіть, гординя, гнів) можуть бути поштовхом до маркетингових рішень. Розглянуто ставлення релігії до людських емоцій (страх, насолода, радість). Показано, що прояв емоцій залежить від психологічного стану людини і може бути об’єктом маніпуляцій. Обґрунтовано, яким чином сім людських гріхів (слабостей) можуть стати каталізатором маркетингової діяльності. Визначено, що всі дії виробників потрапляють під маркетингову концепцію. Доведено, що вони дозволяють задовольнити будь-які потреби споживачів, навіть ті, які з'являються під впливом людських слабостей. It is proved how the seven human sins (greed, insanity, envy, laziness, lust, pride, anger) can be the impetus for marketing decisions. The attitude of religion to human emotions (fear, pleasure, joy) is considered. It is shown that the manifestation of emotions depends on the psychological state of man and can be the object of manipulation. It is substantiated how seven human sins (weaknesses) can become a catalyst for marketing activity. It is determined that all the actions of manufacturers fall under the marketing concept. It is proved that they allow to satisfy any consumer needs, even those that appear under the influence of human weaknesses.