Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Езотеричний туризм(2013) Зарицька, Дарія МиколаївнаЕзотеричний туризм - це вибір людей, спраглих не тільки насолодитися культурним і релігійним пишністю незвичайних куточків планети, але також доторкнуться до вічних таємниць світобудови, і за допомогою стародавніх знань і мудрого досвіду століть стати на шлях здоров'я, щастя і гармонії.Документ Розвиток екотуризму як засіб економічного зростання Хмельницької області(2012) Зарицька, Дарія Миколаївна; Сологуб, Юрій ІвановичЕкологічний туризм сьогодні відіграє значну роль у світовій індустрії туризму. За прогнозами експертів Всесвітньої туристичної організації у XXI столітті темпи його розвитку будуть зростати, а прибутки від екотуризму зроблять значний внесок в економіку багатьох країн світу, особливо тих, що розвиваються. Eco-tourism today plays a significant role in the global tourism industry. According to experts of the World Tourism Organization in the XXI century the pace of development will increase, as revenue from ecotourism will make a significant contribution to the economy of many countries, especially developing countries.Документ Маркетинг в сфері туризму(2014) Зарицька, Дарія МиколаївнаМаркетинг в туризмі має свої особливості, що виникають насамперед через специфічного характеру туристичного бізнесу. У кожній країні і на кожному ступені розвитку туристичного бізнесу склався свій , особливий підхід до комерційної діяльності, тому туристичний маркетинг в цілому , також як і готельний маркетинг зокрема є продукт спільної роботи підприємців різних країн. Маркетинг в сфері міжнародного туризму розглядається як послідовна діяльність туристичних компаній і підприємців , спрямована на досягнення певних комерційних цілей. Marketing in tourism has its own characteristics that arise primarily because of the specific nature of tourism. In every country and in every stage of the development of tourism has developed its own special approach to business, tourism marketing as a whole, as well as hotel marketing in particular is a product of teamwork entrepreneurs around the world. Marketing in international tourism is seen as a sequential activities of travel agencies and entrepreneurs aimed at achieving specific business goals.