Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Дизайн-мислення як нова парадигма поведінкової економіки(2018) Капінус, Лариса ВасилівнаВ період розвитку нової економіки сучасні підприємства звертаються до дизайнерського мислення з метою створення більш інноваційної підприємницької стратегії розвитку, орієнтованої на кінцевих споживачів. Підприємства, знаходячись в постійній конкурентній боротьбі, активно шукають ідеї для вирішення завдань. Тому саме творчий підхід, командна робота, клієнтоцентризм та оптимізм як головні складові дизайн-мислення допомагають формувати поведінку підприємств на споживчому ринку та більш краще розуміти своїх кінцевих споживачів. Дизайн мислення – це найуспішніша світова методика для створення інновацій, яку активно використовують у роботі такі компанії, як Facebook, Google, Apple, Procter&Gamble, Sumsung, IBM, IKEA.Документ Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів(2022) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.Документ Тенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.