Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Франчайзинг у системі готельного бізнесу
    (2015) Ковешніков, Володимир Сергійович; Попович, Ксенія Вікторівна
    За отримані права франчайзі вносить початкову плату, ліцензійний платіж - «роялті», плату за маркетингові послуги і за використання централізованої системи бронювання номерів. На даний час франчайзингові угоди одержали значне поширення в готельній індустрії. У США франчайзингові відносини в тій або іншій формі охоплюють до 90% ринку готельних послуг. By rights received franchisee makes an initial fee, royalty - "royalty" fee for marketing services and for the use of a centralized system of reservation. Currently, franchise agreements received considerable spread in the hotel industry. The US franchise relationship in one form or another to cover 90% of the hotel services.