Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда
    (2014) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Габор, О. О.
    Розглянуто етапи та основні складові формування ДНК бренда. The stages of formation and the main components of the brand's DNA are considered.
  • Ескіз
    Документ
    Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів
    (2013) Черненко, К. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули. Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli.