Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда(2014) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Габор, О. О.Розглянуто етапи та основні складові формування ДНК бренда. The stages of formation and the main components of the brand's DNA are considered.Документ Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів(2013) Черненко, К. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули. Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli.