Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Ринок автомобільних послуг в умовах невизначеності макросередовища: розробка стратегії маркетингу(2014) Слівінська, Вікторія; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто особливості розроблення маркетинговий стратегій в умовах невизначеності макросередовища. eatures of development of marketing strategies in the conditions of uncertainty of the microenvironment are considered.Документ Формування сучасної системи маркетингу в Україні(2000) Пантелєєва, О. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Цимбалюк, Людмила ГеоргіївнаРозглянуто особливості зародження та розвитку маркетингу в Україні. Were examined the features of the of origination and development of marketing in Ukraine.Документ Нейромаркетинг як помічник розуміння психології покупки брендів(2013) Черненко, К. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаРозглянуто нейромаркетинг як новий вид маркетингу, предметом досліджень якого є вивчення неусвідомлених когнітивних і емоційних реакцій людини на певні стимули. Neyromarketing as new type of marketing is considered, the article of researches of which is a study of unrealized kognitivnikh and emotional reactions of man on certain stimuli.