Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ До питання підготовки науковців та кваліфікованих кадрів для харчової промисловості у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст.(2014) Левицька, Надія МиколаївнаДруга половина ХІХ ст. є часом зародження харчової промисловості як галузі промислового виробництва. Із розвитком харчової промисловості у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. почала зростати кількість кваліфікованих кадрів із українських та російських робітників. Кількість іноземних спеціалістів поступово почала зменшуватися. Інтереси підприємців в українських губерніях Російської імперії у галузі освіти зосереджувалися на підготовці кваліфікованих робітників, спеціалістів середньої ланки та управлінців промислових об'єктів. Тому найбільш вагомою формою її активності у сфері освіти була підтримка передусім професійних навчальних закладів різних освітніх рівнів. Обмежена кількість закладів професійно-технічної підготовки кваліфікованих спеціалістів середньої ланки перешкоджала розвитку харчової промисловості. У зв'язку з цим передові представники вітчизняної науково-технічної інтелігенції почали вживати заходів щодо створення професійно-технічних навчальних закладів. The second half of the nineteenth century. is the time of origin of the food industry as an industry industrial production. With the development of the food industry in the second half Nineteenth - early twentieth century. began to increase the number of qualified personnel to Ukrainian and Russian workers. The number of foreign specialists gradually began to decrease. Interests entrepreneurs in Ukrainian provinces of Empire in education focused on training skilled workers, mid-level specialists and managers of industrial facilities. Therefore, the most significant form of activity in support of education was primarily professional schools of different educational levels. A limited number of vocational training qualified specialists secondary link to preventing the development of food industry. In this regard, advanced representatives of national scientific and technical intelligentsia began to take action for the establishment of vocational schools.