Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Використання комп'ютерних технологій для вивчення дисциплін з безпеки життєдіяльності людини(2000) Купчик, Михайло Петрович; Гандзюк, Михайло Петрович; Литвиненко, Анатолій Михайлович; Слободян, Ольга Петрівна; Яцюк, Микита МефодійовичВпровадження у навчальний процес викладання дисциплін “Охорона праці”, “Безпека життєдіяльності”, “Цивільна оборона” комп’ютерних технологій активізує навчальний процес, покращує підготовку студентів та якість дипломних проектів. Програмне забезпечення – програмні комплекси спеціалізованих підприємств, тестові контрольні та розрахунково-графічні програми розроблені і складені студентами і співробітниками кафедри під керівництвом досвідчених викладачів кафедри. Introduction in the educational process of teaching of disciplines is “labour Protection”, “Safety of vital functions”, the “Civil defensive” of computer technologies activates an educational process, improves preparation of students and quality of diploma projects. Software is programmatic complexes of the specialized enterprises, to the test control and calculation-graphic the programs are developed and made students and employees of department under the direction of experimental teachers of department.Документ Досвід та проблеми переходу на нові технології навчання на кафедрах загальноінженерноого спрямування(2004) Гуць, Віктор Степанович; Литвиненко, Анатолій Михайлович; Бойко, С. А.Перехід вищої школи на нову, сучасну систему освіти, інтегровану в загальноєвропейську систему підготовки інженерних кадрів вимагає зміну структури викладання із запровадженням розвиненої комп’ютерної системи фахової підготовки спеціалістів, що передбачає такі елементи комп’ютерної технології: розрахунково-графічні та тестові програми для оцінки знань студентів. На даний момент, при викладанні дисциплін “Основи охорони праці”, “Охорона праці в галузі”, “Цивільна оборона”, “Безпека життєдіяльності” використовується близько 60 програмних засобів. Прискорення цього переходу передбачає вирішення декількох задач – загальноуніверситецьких (забезпечення кафедр комп’ютерною технікою, сучасними навчальними програмами та виходом в мережу Internet) та кафедральних (підготовка електронної навчальної літератури, організація і оптимізація самостійної роботи та тестового контролю знань студентів). Passing of higher school to the new, modern system of education, computer-integrated in the European system of training of engineerings personnels requires the change of structure teaching with introduction of the developed computer system of professional preparation of specialists, which foresees such elements of computer technology: calculation-graphic and test programs for the estimation of knowledges of students. Now, at teaching of disciplines of “Basis of labour protection”, labour “Protection in industry”, “Civil defensive”, “Safety of vital functions” is used about 60 programmatic facilities. The acceleration of this transition is foreseen by the decision of a few tasks – total-university (providing of departments a computer technique, by modern on-line tutorials and output in the network of Internet) and department (preparation of electronic educational literature, organization and optimization of independent work and test control of knowledge’s of students).