Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Фактори впливу на формування стратегії підприємства
    (2014) Римаренко, Марія Костянтинівна; Литвинець, Лариса Федорівна
    Вибір стратегії здійснює керівництво (підприємства ) фірми на основі аналізу ключових факторів, що характеризують її стан і зовнішнє середовище, портфеля продукції , а також характеру і сутності реалізованих стратегій. Слід зазначити, що єдиної стратегії не існує. Кожна фірма унікальна у своєму роді, тому і процес вироблення стратегії специфічний, тому що залежить від позиції підприємства на ринку, динаміки його розвитку, потенціалу, поведінки конкурентів, характеристик виробленого ним товару чи послуг та стану економіки. Selection strategy manages (enterprise) firms based on the analysis of key factors that characterize its condition and the environment, the product portfolio and the nature and essence of the implemented strategies. Note that there is no single strategy. Each company is unique in its own way, so the process of developing a specific strategy, as it depends on the position on the market, the dynamics of its development potential, the behavior of competitors, it features produced goods or services and the economy.