Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Необхідність рекламної політики на підприємстві(2014) Мельник, Лідія; Литвинюк, Ольга ПетрівнаРеклама виникла з природної потреби одних людей повідомити іншим ті чи інші відомості про вироблені, або ті що робляться, товари та послуги. Звідси можна зробити припущення, що реклама виникла дуже давно. Дати чітке визначення рекламної політики неможливо. Це досить багатогранне поняття. Швидше за все це визначення дії по створенню і розміщенню реклами і рекламних заходів, з метою створення іміджу і залучення клієнтів для збуту продукції. Рекламна політика тісно зв'язана з торговою і діловою політикою фірм. Поняття рекламної політики також тісно зв'язано з поняттям рекламної стратегії і тактики. Advertising is one of the natural need people to report certain other information produced or those that are made, goods and services. It can be assumed that the advertisement originated long ago. Give a clear definition of advertising policy impossible. This is a rather multifaceted concept. Most likely, this definition of action for the design and placement of advertising and promotional activities in order to create the image and attract customers for the products. Advertising policies are closely linked with trade and business policy of the company. The concept of advertising policy is also closely linked with the concept of advertising strategies and tactics.Документ Фактори формування конкурентоспроможності підприємства(2014) Іванова, Жанна Ігорівна; Литвинюк, Ольга ПетрівнаУмовою розвитку ринкової економіки є створення конкурентного середовища та організація взаємодії суб'єктів, які конкурують між собою у сфері виробництва і просування на ринок товарів та послуг. Конкуренція виступає причиною виникнення одних підприємств і галузей, а також зникнення інших. Проте, для отримання конкурентних переваг у галузі, підприємству необхідно дослідити та визначити фактори, що впливають на підвищення його конкурентоспроможності. The development of market economy is a competitive environment and the interaction of competing with each other in the production and market promotion of products and services. Competition serves the cause of some businesses and industries, and the disappearance of others. However, to obtain a competitive advantage in the industry, the company needs to investigate and identify the factors that influence the increase of its competitiveness.