Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Сутність CRM як категорії в маркетинговій діяльності
    (2021) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Сучасні тенденції розвитку ринку висувають високі вимоги до торговельних організацій, щодо застосування продуктів інформаційних технологій. Це є запорукою успішності як оптових, так і роздрібних торгових компаній. Застосування інформаційних технологій допомагає оптимізувати внутрішні і зовнішні бізнес процеси, це технології автоматизації відносин з покупцями і налагодження торговельної діяльності компаній.У даній статті характеризуються CRM-системи як інструмент підвищення ефективності взаємодії підприємства з клієнтами, визначається сутність CRM-систем та роль їх впровадження на підприємстві, визначаються основні функції та позитивні сторони використання CRM.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні підходи щодо оцінювання ефективності рекламних кампаній
    (2021) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Одним із основних факторів ефективної рекламної комунікації є розуміння реакції та відгуку цільової аудиторії на неї. Виробник має чітко усвідомлювати створення якого бренду та формування якого іміджу торгової марки він може чи хоче досягти. Визначення ефективності рекламної кампанії в цілому пов'язано з глибоким аналізом комплексу взаємопов’язаних між собою факторів. Отже, практикам необхідно володіти методами вимірювання ефективності рекламної кампанії задля грамотного використання рекламного бюджету та досягнення комунікаційних цілей підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Е-ринки: віртуальні ринки організацій
    (2015) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Істотною інновацією у процесі здійснення закупівлі організаціями, покупцями - стало створення в інтернеті торговельних співтовариств, названі: е- ринками, які об'єднують організації-споживачів з організаціями-постачальниками.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз поняття "Збут"
    (2014) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Щоб задовольнити потреби споживачів на сьогоднішній час, недостатньо просто виготовити товар, який потрібен споживачеві, але й потрібно правильно оцінити його та реалізувати споживачеві. Тому можна стверджувати що збут є однією із найважливіших складових маркетингової діяльності підприємства. To meet the needs of consumers in today's time, not enough just to produce a product that the consumer needs, but also to properly evaluate it and implement consumer. We can therefore say that sales is one of the key elements of the marketing of the company.