Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Сутність CRM як категорії в маркетинговій діяльності
    (2021) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Сучасні тенденції розвитку ринку висувають високі вимоги до торговельних організацій, щодо застосування продуктів інформаційних технологій. Це є запорукою успішності як оптових, так і роздрібних торгових компаній. Застосування інформаційних технологій допомагає оптимізувати внутрішні і зовнішні бізнес процеси, це технології автоматизації відносин з покупцями і налагодження торговельної діяльності компаній.У даній статті характеризуються CRM-системи як інструмент підвищення ефективності взаємодії підприємства з клієнтами, визначається сутність CRM-систем та роль їх впровадження на підприємстві, визначаються основні функції та позитивні сторони використання CRM.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні підходи щодо оцінювання ефективності рекламних кампаній
    (2021) Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Одним із основних факторів ефективної рекламної комунікації є розуміння реакції та відгуку цільової аудиторії на неї. Виробник має чітко усвідомлювати створення якого бренду та формування якого іміджу торгової марки він може чи хоче досягти. Визначення ефективності рекламної кампанії в цілому пов'язано з глибоким аналізом комплексу взаємопов’язаних між собою факторів. Отже, практикам необхідно володіти методами вимірювання ефективності рекламної кампанії задля грамотного використання рекламного бюджету та досягнення комунікаційних цілей підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Е-ринки: віртуальні ринки організацій
    (2015) Ніколаєнко, Ірина Володимирівна
    Істотною інновацією у процесі здійснення закупівлі організаціями, покупцями - стало створення в інтернеті торговельних співтовариств, названі: е- ринками, які об'єднують організації-споживачів з організаціями-постачальниками.