Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Психологічні виміри суб’єктного самовизначення студента(2015) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаПедагогічними умовами суб’єктного самовизначення є: соціально-економічний, культурний та духовний рівні середовища ВНЗ, система мотивації, характер самовизначення референтного оточення; тип батьківського ставлення до студента, система оптимальної психолого-педагогічної підтримки процесу суб’єктного самовизначення студента. Pedagogical conditions of self-determination is subjective, socio-economic, cultural and spiritual level university environment, motivation system, the nature of self-reference environment; type of parental relationship to a student, the system optimal psychological and educational support for the process of subjective determination of the student.Документ Психолого-педагогічне забезпечення самореалізації особистості студента в умовах ВНЗ(НУХТ, 2002) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена проблемі психолого-педагогічного забезпечення самореалізації особистості студента в умовах ВНЗ. З метою розвитку особистісно-орієнтованої системи вищої освіти необхідно створити у вищому навчальному закладі відповідне середовище, у якому б студенти перебували під впливом сильної мотивації саморозвитку, самовизначення, самореалізації власної особистості.Документ Психологічні умови та фактори суб’єктного самовизначення особистості студента(1999) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена аналізу психологічних умов та факторів самовизначення особистості студента. Аналізуються та визначаються психологічні детермінанти процесу здійснення суб'єктного самовизначення особистості.Документ Концептуальні засади професійної мотивації студентів: психолого-правовий аспект(2011) Єрохін, Сергій Аркадійович; Нікітін, Юрій Вікторович; Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена проблемам професійної мотивації спеціалістів, причинам несвідомого вибору фаху; були здійснені дослідження окремих видів мотивацій; запропоновано застосувати психолого-педагогічні умови забезпечення професійної мотивації студентів.