Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості концентрації та централізації капіталу вітчизняними підприємствами індустрії гостинності
    (2024) Шевченко, Ілля В'ячеславович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Індустрія гостинності надає робочі місця, вносить до бюджету значну кількість податків та сприяє розвитку туристичного направлення країни. Поруч з інноваційними питаннями процесу розвитку економіки готельно-ресторанної галузі, стоїть питання нарощування власного капіталу, шляхом централізації та концентрації
  • Ескіз
    Документ
    Економічна доцільність концентрації та централізації капіталу провідними світовими підприємствами індустрії гостинності
    (2024) Закарян, Аліна Арменівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    У світі сучасного господарювання та глобалізації економічна доцільність концентрації та централізації капіталу набуває важливого значення, особливо у сфері гостинності. Провідні світові підприємства в індустрії гостинності активно впроваджують стратегії концентрації, спрямовані на оптимізацію ресурсів та забезпечення ефективності в умовах конкурентного середовища. Це допомагаєготельним підприємствам розширювати свій вплив на глобальному ринку та заохочувати туристів саме до відвідування готелів їх мережі
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз основних мотивів та економічних вигод концентрації та централізації капіталу провідними світовими підприємствами індустрії гостинності
    (2024) Купрієнко, Вілен Дем'янович; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    У контексті сучасного світу, індустрія гостинності виступає суттєвим сегментом економіки, який піддавався інтенсивному розвитку та значним трансформаціям. Однією з основних тенденцій у цій галузі є процес концентрації та централізації капіталу головними світовими підприємствами. Актуальність дослідження обумовлена впливом концентрації та централізації капіталу на конкурентоспроможність підприємств, які визначають та формують стандарти галузі, а також на споживачів, які мають можливість обирати серед компаній, що обслуговують