Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Інструменти комунікативного впливу бренда на споживача(2012) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено інструменти комунікативного впливу бренда на споживачаДокумент Розвиток брендів продуктів харчування в Україні(2011) П'янкова, Оксана ВасилівнаВиділено основні етапи розвитку брендів продуктів харчування в УкраїніДокумент Ім’я бренду - як елемент взаємовідносин зі споживачем(2011) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено особливості імен брендів продуктів харчуванняДокумент Функції брендів харчової промисловості(2010) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено функції брендів харчової промисловостіДокумент Документ Торгова марка - інструмент захисту регіонального ринку(2009) П'янкова, Оксана ВасилівнаДосліджено досвід використання торгових марок для захисту регіонального ринкуДокумент Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру(2008) П'янкова, Оксана ВасилівнаРозглянуто особливості використання брендів як інструментів конкурентної боротьби на ринку