Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Інтерактивні технології в ресторанному бізнесі(2012) Близнюк, Юлія Сергіївна; Павлюченко, Олена СтаніславівнаОсновними перевагами від використання інтерактивних технологій є: збільшення кількості відвідувачів завдяки новому формату закладу; скорочення витрат на залученні клієнтів за рахунок унікальності закладу; також не потрібно витрачатись на друковане меню та інші презентаційні матеріали; використання інтерактивних поверхонь з рекламною метою. The main advantages of using interactive technologies are: increase in the number of visitors thanks to the new format institution; reduce the cost of attracting customers through unique institution; also do not need to spend money on printed menus and other presentation materials; interactive surfaces for advertising purposes.Документ Екологічний менеджмент в готельному господарстві(2012) Плаксієнко, Вікторія Дмитрівна; Павлюченко, Олена СтаніславівнаВ сучасних економічних умовах для деяких українських підприємств готельної галузі характерним є низька конкурентоспроможність, яка викликана певними об'єктивними і суб'єктивними причинами. Об'єктивними причинами є фактори зовнішнього середовища. Суб'єктивними причинами є внутрішні фактори, пов'язані із орієнтацією підприємства, системою менеджменту, системою постачання, виробництва та збуту, організаційною культурою тощо.Документ Переваги використання «Sous Vide» технології в сучасних закладах ресторанного господарства(2014) Кураш, Олексій Геннадійович; Литвиненко, Леся Віталіївна; Павлюченко, Олена СтаніславівнаВ умовах ринкових відносин для підвищення конкурентоспроможності та максимального задоволення потреб споживачів заклади ресторанного господарства пропонують широкий асортимент продукції та послуг, підвищують рівень і якість обслуговування та намагаються зменшити термін очікування гостем готової продукції. In market conditions for competitiveness and maximum customer satisfaction Institutions restaurants offer a wide range of products and services, improve the level and quality service and try to reduce the waiting period finished guest products.