Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Арт-готелі в Україні і світі
    (2017) Фурманова, Юлія Петрівна; Засенко, Тетяна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    Арт-туризм реалізує потенціал людини через творчість. Як наслідок взаємодії мистецтва з туризмом почали з’являтися арт-готелі. Тепер же гуру готельного бізнесу – готельєри, помітивши інтерес постояльців до слова «арт», самі викладають за мистецтво чималі гроші і перетворюють готелі у виставкові зали. In this paper we describe the use of Art-hotels. Art-tourism realizes the potential of human-being through creativity. Art-hotels began to emerge as a consequence of the interaction of art and tourism. Now the guru of hotel industry - hoteliers, see customer interest to the word "art", show works for the big money, turn the hotel into the exhibition halls.
  • Ескіз
    Документ
    Використання різних видів меню в закладах ресторанного господарства при готелях
    (2013) Бровко, А. Г.; Павлюченко, Олена Станіславівна
    Однією зі складових будь-якого готелю є заклад ресторанного господарства. Основними з них є бари, ресторани та кафе. Найважливішим елементом управління процесами обслуговування гостей в закладах ресторанного господарства є меню. One of the components of any hotel establishment restaurants. The main ones are bars, restaurants and cafes. The most important element of the process control Desk in institutions restaurant industry is the menu.
  • Ескіз
    Документ
    Організація обслуговування в готельних номерах
    (2012) Чемен, Юлія Олегівна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    Для здійснення обслуговування в номері готелю на більш високому рівні доцільно створювати не лише спеціалізовані бригади офіціантів, які підпорядковуються закладам на поверхах, а й цілком автономну службу "Room service", де детально пророблений, задекларований та затверджений технологічний ланцюг надання даної послуги може сприяти отриманню значного економічного ефекту. To implement the service in a hotel room on a higher level it is advisable to create not only a special brigade of waiters who obey facilities on floors but completely autonomous service "Room service", which details researched, declared and approved technological chain providing this service can contribute to obtaining significant economic effect.