Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Світові тенденції розвитку SPA-індустрії(2015) Пересічна, Світлана Михайлівна; Вербова, Юлія ВолодимирівнаВивчення мотивацій подорожуючих є визначальним при плануванні нових SPA-пропозицій для туристів, розуміння цих мотивацій досить тісно пов’язане з можливістю задовольнити потреби клієнтів. Тому маркетингові дослідження мотивації споживачів SPA-індустрії користуються великою популярністю серед власників/керівників таких закладів й широко застосовуються ними для коригування маркетингових компаній та просування своїх бреднів на ринок. Study motivations travelers is crucial when planning new SPA-offers for tourists, understanding these motivations is closely linked with the ability to meet customer needs. Therefore, market research consumer motivation SPA-industry are very popular among the owners / managers of these institutions and they are widely used to adjust marketing campaigns and promote their ravings market.