Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи впровадження інноваційних рішень в діяльність сучасних готельних підприємств
    (2013) Плаксієнко, Вікторія Дмитрівна; Розметова, Олена Григорівна
    В умовах жорсткої конкуренції готелі змушені шукати нові шляхи підвищення привабливості та доступності своїх послуг. Недооцінка інноваційного управління в діяльності вітчизняних готельних підприємств призвела до зниження рівня їх конкурентоспроможності, порушення принципів і методів управління, зниження якості готельних послуг. In a competitive hotels have to find new ways to improve the attractiveness and accessibility of its services. Underestimating innovation in management of domestic hotel companies has led to a decrease in their competitiveness, violation of the principles and methods of management, reducing the quality of hotel services.
  • Ескіз
    Документ
    Хостели - як сучасна альтернатива дорогим готелям
    (2013) Лазоренко, Наталія Петрівна; Плаксієнко, Вікторія Дмитрівна
    Хостел це один з новомодних для країн СНД об'єкт туристичної інфраструктури. Хостел, це готель, в якому номери розміщені по коридорній або блокової системі, а санітарно - технічні зручності знаходяться на поверсі або у блоці. У хостелі обов'язково є умови для самостійного приготування їжі. The hostel is one of the newfangled CIS countries of tourist infrastructure. The hostel, a hotel where rooms are located on the corridor or block system and sanitary - technical facilities are on the floor or in the block. The hostel necessarily a condition for self-catering.
  • Ескіз
    Документ
    Екологічний менеджмент в готельному господарстві
    (2012) Плаксієнко, Вікторія Дмитрівна; Павлюченко, Олена Станіславівна
    В сучасних економічних умовах для деяких українських підприємств готельної галузі характерним є низька конкурентоспроможність, яка викликана певними об'єктивними і суб'єктивними причинами. Об'єктивними причинами є фактори зовнішнього середовища. Суб'єктивними причинами є внутрішні фактори, пов'язані із орієнтацією підприємства, системою менеджменту, системою постачання, виробництва та збуту, організаційною культурою тощо.