Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи покращення якості готельних послуг в Україні
    (2015) Цишек, Олена Володимирівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    Ефективне функціонування готельного господарства є показником позитивних змін в економіці нашої держави, воно сприяє зміцненню міжнародних зв’язків та інтеграції України у світове співтовариство. Пріоритетним напрямком розвитку сфери готельних послуг є доведення їх якості до міжнародних стандартів та вдосконалення технологій, впровадження нових видів і форм обслуговування, що дозволить краще виконання потреб клієнтів.
  • Ескіз
    Документ
    Додаткові готельні послуги як показник якості та культури обслуговування
    (2015) Срібна, Софія Валентинівна; Примак, Тетяна Юхимівна
    З метою підвищення якості та культури обслуговування клієнтів, а також конкурентоспроможності на світовому ринку готельних послуг, підприємства повинні мати не тільки високий рівень комфорту, але й широкий набір додаткових послуг. To improve the quality and culture of customer service and competitiveness in the global market of hotel services, companies must have not only a high level of comfort, but also a wide range of additional services.