Матеріали конференцій
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічне управління товарним портфелем підприємства(2017) Рибачук-Ярова, Тетяна ВолодимирівнаСтратегічне управління товарним портфелем обумовлено високою конкуренцією на ринку. В зв'язку з цим виникає необхідність поетапного проведення маркетингових досліджень. Strategic management of the commodity portfolio is determined by high competition on the market. In this regard, there is a need to stage-by-stage marketing research.Документ Управління маркетинговою діяльністю підприємств хлібопекарної промисловості(2012) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Полінчик-Ярова, Тетяна ВолодимирівнаРозглянуті питання ролі та місця маркетингової діяльності на підприємствах хлібопекарної промисловості. Визначення основні завдання маркетингу в сучасних умовах господарювання. The questions of the role and place of marketing activities in the baking industry. The main problems of marketing in the contemporary economy.