Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічне управління товарним портфелем підприємства
    (2017) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Стратегічне управління товарним портфелем обумовлено високою конкуренцією на ринку. В зв'язку з цим виникає необхідність поетапного проведення маркетингових досліджень. Strategic management of the commodity portfolio is determined by high competition on the market. In this regard, there is a need to stage-by-stage marketing research.
  • Ескіз
    Документ
    Управління маркетинговою діяльністю підприємств хлібопекарної промисловості
    (2012) Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна; Полінчик-Ярова, Тетяна Володимирівна
    Розглянуті питання ролі та місця маркетингової діяльності на підприємствах хлібопекарної промисловості. Визначення основні завдання маркетингу в сучасних умовах господарювання. The questions of the role and place of marketing activities in the baking industry. The main problems of marketing in the contemporary economy.