Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи застосування інноваційних технологій реєстрації клієнтів у сучасних готелях
    (2013) Шевела, Яна Сергіївна; Розметова, Олена Григорівна
    Сьогодні готельне господарство виходить на рівень потужного зростання та розвитку і є самостійною галуззю економіки майже в кожній країні світу. Змінюється рівень матеріально-технічного забезпечення, підвищується якість обслуговування і надання послуг, з’являються нові заклади готельного господарства, застосовуються прогресивні методи управління. Today hospitality comes to the level of strong growth and development and is an independent sector of the economy in almost every country of the world. Changing the level of logistical support, increased service quality and service delivery, new hotel management institutions apply advanced management methods.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та перспективи розвитку інформаційних технологій в сучасних готельних підприємствах
    (2013) Свірська, Інна Вячеславівна; Розметова, Олена Григорівна
    Впровадження та використання IT-технологій є дуже важливим та необхідним фактором в роботі готелю, що спрощує процес користування послугами і дає можливість покращити їх якість. Implementation and use of IT-technology is an important and necessary factor in the hotel, which simplifies the use of services and provides an opportunity to improve their quality.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми та перспективи впровадження інноваційних рішень в діяльність сучасних готельних підприємств
    (2013) Плаксієнко, Вікторія Дмитрівна; Розметова, Олена Григорівна
    В умовах жорсткої конкуренції готелі змушені шукати нові шляхи підвищення привабливості та доступності своїх послуг. Недооцінка інноваційного управління в діяльності вітчизняних готельних підприємств призвела до зниження рівня їх конкурентоспроможності, порушення принципів і методів управління, зниження якості готельних послуг. In a competitive hotels have to find new ways to improve the attractiveness and accessibility of its services. Underestimating innovation in management of domestic hotel companies has led to a decrease in their competitiveness, violation of the principles and methods of management, reducing the quality of hotel services.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні напрями підвищення рентабельності послуг міні-бару в готелі
    (2013) Гільфанова, Інна Расіховна; Розметова, Олена Григорівна
    У часи ринкової економіки основною метою діяльності будь-якого підприємства є здобуття максимальних прибутків при мінімальних затратах. Не є виключеннями і готельні підприємства, які отримують свій дохід шляхом надання різноманітних послуг клієнтам. In times of market economy the main purpose of any company is getting maximum profit at minimum cost. Is no exception and hotel companies that receive their income through provision of services to clients.