Матеріали конференцій

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7498

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток винного туризму на Закарпатті
    (2012) Басюк, Дарія Іванівна; Скорченко, Оксана Вікторівна
    Винний туризм у Закарпатті стає дедалі популярнішим серед туристів, свідченням цього є опитування експертів, проведенні у січні 2010 р. в м. Ужгороді. Доцільно розробляти нові маршрути пов’язані з винним туризмом, проводити винні фестивалі, готувати цікаві пропозиції для виходу на світовий ринок туристичних послуг. Wine tourism in our region is becoming more popular among tourists, is evidence of this survey experts held in January 2010 in the city. Uzhgorod. It is advisable to develop new routes related to wine tourism, wine festivals hold, prepare interesting proposals for the world market of tourist services.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування автоматизованої системи при зміні простирадл у готелях
    (2015) Скорченко, Оксана Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна
    У будь-якому бізнесі дуже велика частина грошей йде на оплату людської праці. Тому підприємства всіх галузей намагаються виконувати технологічні процеси за допомогою машин і апаратів. Економічно вигідно є така структура підприємства в якій людина виконує контроль та аналіз техніки. Виходячи з цього Генрі Форд прийшов до висновку встановити конвеєр на своєму виробництві. І якщо просто вийти на вулицю і подивитися навкруги видно, що там де тільки можна людську працю замінити на автоматизовану її обов’язково замінюють. На увазі маються: автомати для виготовлення кави, автомати для купівлі жетона в метро, автомати для здійснення платежу за мобільний зв’язок. Прикладів безліч, з’являється питання як автоматизацію можна впровадити в готельне господарство?
  • Ескіз
    Документ
    Вагон-туристична фірма, як інноваційна форма туристичного підприємництва
    (2014) Скорченко, Оксана Вікторівна; Басюк, Дарія Іванівна
    Самодіяльний туризм набуває обертів. Майже в кожної людини є місце на Землі, куди вона любить їздити відпочивати. В сезон відпочинку люди просто купують білети і їдуть на залізничний вокзал міста-курорту, а звідти вже вирішують, як далі організувати свій відпочинок. Це категорія людей - дії, які не люблять витрачати час на розмови, навіть, якщо від обговорення їхньої майбутньої подорожі з туристичним агентом вона могла б стати цікавіше та комфортніше. Щоб зробити такий сегмент людей своїми клієнтами, потрібно створити зручні для них умови. Backpackers gets momentum. Almost every person has a place on Earth where she likes to go to rest. In the holiday season, people just buy tickets and go to the railway station resort town, and from there decide how to further organize your holidays. This category of people - actions that do not like to spend time talking, even if from discussing their future trip with a travel agent, it could be a fun and comfortable. To make this segment of people your customers, you need to create comfortable conditions for them.